lördag 12 november 2011

Varför låter "Skövde" alltid så bonnigt när man säger det utanför stadsgränsen?

Men för en bra dag vi hade igår! Det var hur skönt som helst att bara strosa runt bland montrarna och inte behöva stressa till någonting. Vi provsmakade bars, naturgodis och torkad frukt, acai-drycker, aloe vera och brusisar, och mitt i allt provsmakande tog vi en paus och gick och lyssnade på Paulún när han snackade fettförbränning. Han hade svart piké, men samma dåliga hållning. Hans kunnande fick mig dock att omvärdera honom och han tog upp grejer på föreläsningen som var riktigt intressanta! Inspirerad nu!! Både för kost och träning, sunt tänk är allt som krävs. Smarta val. Sånt där man redan visste egentligen men behöver bli påmind om ibland.

Imorses körde jag 60 min cardio innan jobbet och det fick räcka som träning för idag. Tog semester i första solariet från vänster efter jobbet och sen ko mamma och hämtade mig. Fars dag-firande ikväll, vilket givetvis innebär att vi ska äta min favoriträtt och mitt val av efterrätt. Inga konstigheter. Pappa fick ju paket, nåt kul måste väl jag få ha.

Morris roliga handlar om att undgå Chelsea. Jag vet inte om jag tycker att hon ser så farlig ut med den där snuttefilten i käften. Men så är jag ju ingen katt heller, så vad vet jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar