tisdag 8 november 2011

träning eller vila?

Nä alltså jag kan ju inte hålla på och käka glass mitt i veckan, det skippade jag ju såklart, men jag gjorde en av mina favoriträtter till lunch istället! Torsksufflé minsann såhär på en vanlig tisdag (för det är väl tisdag?), och till det serverades det rotmos och mammas hemmagjorda osötade lingonsylt och pappaodlad inlagd gurka. Guld ju! Ja några tomater fick plats också, det var ju det där med sallad till alla måltider.


(jaja felvänd igen, men jag fattar inte hur man ändrar. Ni ser ju ändå)

Är fortfarande i valet och kvalet om jag ska träna innan jobbet eller inte. Är sjukt trött, men jag blir ju inte direkt piggare av att göra ingenting i soffan i 1,5h extra. Å andra sidan kom jag på att jag visst helt "glömde" det där med vilodag förra veckan. Hoppsan, så lätt hänt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar