fredag 18 november 2011

Freitag minsann.

Min asgoda frulle (som har avnjutits i KÖKET dessutom) är nu slut och jag samlar kraft för att diska och sen ta mig bort till parkeringen för att glida hem till pappa. Powern gick helt okej, men jag måste verkligen byta ut lite låtar, kräks ju snart på dem! Dagens bästa (hittills) var att när jag stormade in i gruppträningssalen och smällde på lyset så såg jag att mina grejer redan var framplockade, snyggt och prydligt på ett sätt som jag inte ens skulle kunna få till om jag ansträngde mig. "Jag tänkte att du ju brukar vara lite jäktad när du kommer", sa Leif och log. Det är ju alldeles underbart att det rör sig så härliga människor på min arbetsplats, men frågan är om jag kanske borde börja jobba på mitt rykte lite. Vet inte om "tidsoptimist" är det bästa attributet på en gruppträningsinstruktör.

Efteråt blev det lite semester igen för att få bort den där bländande looken (som kanske passar vissa, men absolut inte mig), och nu ska jag ta tag i dagen. Pappa-häng, träning med Hanna, spinning, och sen antagligen film-mys med Hanna och Jenny ikväll (om jag har hunnit packa inför helgen innan dess vill säga). Tidsoptimist var det ja. Fan, jag behöver ett par extra timmar om dygnet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar