söndag 13 november 2011

Söndag 13/11.

Jag råkade öppna min blogg på jobbet förut (preciiis mittemellan soptömningen och omklädningsstädet, min arbetsmoral är inte att klagas på) och fick till min stora förskräckelse syn på inlägget från imorses. Bilden rullades upp på en skärm som är lite större än den i iphonen, och jag insåg att jag ju antagligen har skrämt bort hur många läsare som helst. Inte så att jag tror att jag är speciellt easy on the eyes sådär sju minuter efter att jag vaknat, men att det var SÅ illa!? Jag får tacka mina kära päron för den onaturligt tunna huden under ögonen (för det måste ju vara genetiskt, allt är mamma och pappas fel) och snabbt som satan ringa en klinik som kan spruta in vad det nu är de sprutar in för att fylla ut.

Hur som helst. Jag pallrade mig bort till gymmet en timme innan jag började och körde ett pass ben+mage. Jag var jätteseg i benen redan när jag började, men det var bara att ignorera och köra på. Det blev ett bra pass och magövningarna som fick avsluta det var ju helt sjuka. Jag kunde inte stå upprätt på efteråt.

Imorgon ställer jag klockan på 7.30 för att kila till gymmet och köra cardio innan yogan, kanske att det får bli ett spinningpass rent av. Sen får vi se om det hinner bli ett till pass senare på dagen, jag börjar ju jobba redan klockan 14.

Förresten! Är det bara Anna och Malin som vågar anta utmaningen ("bara" som i mängden personer då givetvis)? Det kan ju inte stämma, det måste ha blivit nåt vajsing med det där. Ni får en chans till då. 40 dagar, inget godis, inga chips. Vilken befrielse egentligen. Så, är ni med?

1 kommentar:

  1. Här blir man tvingad till att skriva alltså...

    Jag antar den, även om jag väldigt sällan påträffas runt chips och godisskålar (jag är konstig jag vet). Men jag är med för deltagandets skull? :)

    /"Black belt snack avoider"

    SvaraRadera