fredag 4 november 2011

Helg!

Den senaste tiden har jag försökt tvinga mig själv till att ha en positiv inställning till allting, vad det än gäller. Det är ju så tydligt att livet blir så mycket roligare att leva då. Idag har jag dock lagt den inställningen åt sidan, helt och hållet. Jag vaknade vid fyra och kunde inte somna om. Eftersom jag hade powern 7.45 kunde jag ju inte ta sovmorgon utan det var bara att pallra sig upp och iväg till gymmet, in i gruppträningssalen med ett leende på läpparna och ett "hur fan ska jag palla att ens göra rörelserna idag" rullandes innanför pannbenet. Det gick bra trots allt, men efter det har jag varit som ett kolli. Jag har mått illa av trötthet hela dagen men inte fått ro till att powernapa. Jag struntade givetvis i cardion efter passet, men efter lite tröstshopping på Intersport och ett besök på mormor & morfars och farmor & farfars gravar blev det tid över för ett benpass innan jobbet. Träningen har inte fått lida så jättemycket idag alltså, så det känns bra. Ska försöka få till en tidig kväll eftersom jag ska jobba öppning imorgon, men det är ju oftast lättare i teorin än praktiken. Har lite lust att köra ett pass innan jag börjar, men det beror ju lite på när jag somnar så klart. Dum-tv nu. Så skönt att inte behöva aktivera en enda hjärncell.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar