söndag 6 november 2011

Det där med balansen var tydligen min svaghet. Men jag är ju bra på mycket annat, tänker jag.

Just det! Functional! Jo alltså det där med att det går hur bra som helst att köra med träningsvärk var ju ingen dålig undanhållning av sanningen. Halva passet bestod ju av just bröst, armar och ben, alltså där träningsvärken just nu är som värst. Men kul pass ändå! Om det inte vore för mina kassa axlar så hade jag lätt gjort det till en rutin. Men jag måste bli bättre på att köra rotator cuff innan alla mina träningspass, för jag känner av det mer och mer. Hur som helst, innan passet tog jag mig en svängom på treadclimbern och löpbandet, så då var även dagens cardio avverkat.

Nu ska jag försöka göra ett bra träningsupplägg som gör att jag är formtoppad nästa år i slutet av september. Kanske delar med mig när jag blir klar. Berlin Marathon, jag säger bara det.

Imorgon blir det lite sovmorgon igen, tar nog en löprunda eller morgonpromenad vid åtta innan yogan som börjar nio. Så kör jag nog kanske ett magpass på dagen och sen tänkte jag avsluta med 75 min spinning innan det vankas tacos hos Johan. Bra dag ju! Kanske att jag hinner med att åka hem till pappa och umgås lite också. Ännu bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar