torsdag 24 november 2011

Det är en månad kvar till julafton. Vart fan är snön?

Det känns som att jag inte har gjort annat än ätit hela dagen, och ändå är jag fortfarande hungrig. Jag tror det beror på tröttheten, när jag är trött känner jag mig alltid hungrigare. Imorgon ska jag försöka gå upp i tid för att äta frukost innan mitt pass och spinningen, då kanske jag inte är så vrålhungrig efteråt. Det borde gynna resten av dagen. Sen kommer pappa hit och ska titta på min lampa, förhoppningsvis få den att funka, och så kommer Johan på lunch. Har inte träffat honom på över en vecka så det ser jag fram emot. Sen avslutas dagen på Actic, som vanligt kan man säga. Dock fick jag bort min jobbtid på söndag (tack Sebastian) så då får jag en hel dag ledigt! Underbart, jag ska bara göra adventiga saker då. Pynta och sånt där. Tända ett ljus, kanske äta en lussebulle.

Nu ska jag sova bort mitt trötthetsillamående och vakna upp till en ny fräsch dag. Imorgon är det fredag (och löning, vilket innebär att jag blir människa igen)!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar