onsdag 30 november 2011

Det är sista november hörrni! Slut på en skitmånad, tjoho!

Käkar frulle, aws. Spinningen var..vad ska man säga..annorlunda. Kanske inte riktigt min kopp te. Jag blev inte assketatrött om vi säger så. Dock kände jag mig sliten i kroppen på mitt pass efteråt så det blir ingen mer träning idag. Dock ska jag tillbaka till gymmet kl 11 för att ha coaching med en Lila festylare. Sen ska jag bara slappa, hela dagen fram till klockan fyra ska jag slappa, då är det dags för jobb igen.

Jag kom för övrigt på att det är sista november idag. Jag måste ha missat när det blev första november för jag har inte märkt av det alls lika tydligt som vanligt. November är nämligen min hatmånad och jag brukar alltid förfäras av allt det gråa, tråkiga och intetsägande som utgör denna gudsförgätna tidsperiod, men i år har jag liksom missat det. Jag har inte hunnit förfäras så mycket, fram till idag då, vilket gör att jag ju måste ta ut allt hat jag känner mot årets mest ovärda månad idag. Det känns lite jobbigt att ta fram allt det där hatet (för det kan inte nog poängteras, jag verkligen hatar november) men jag kan ju inte bara lägga locket på heller. Jag har alltid hävdat att året bara borde ha elva månader. Eller kanske tio då, mars är ju inte så jävla upphetsande den heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar