måndag 14 november 2011

God kväll.

Det har varit full rulle på jobbet hela kvällen, lyckades (som tur var) slänga i mig middagen (det bjöds på lax, kokt broccoli/palsternacka/morot och keso ikväll, mycket gott) mellan två instruktioner, men annars var det inte mycket till andningspaus. Lika bra det tänker jag, helt plötsligt var ju klockan 20.45 och det var dags att börja med kvällsstädet. Sen kom Johan hit och lämnade en stol som jag ska få låna av honom, fina han. Åkte hit bara för att lämna den så att jag kan äta frukost i köket imorgon (jo alltså, syrran hade ju med två stolar sist hon var här, men de var visst för låga, så vips så var jag stol-lös igen). Som tack får han komma på lyxlunch imorgon. Jag är ju ändå ledig på dagen.

Nu ska jag sova, pronto. Jag tänker mig gymmet vid åtta imorgon, så det blir ändå sovmorgon så där på en helt vanlig tisdag. Vardagslyx, som min syster hade sagt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar