torsdag 3 november 2011

Fredag imorgon, femte och sista stängningen för veckan.

Lampan funkar fortfarande inte. Precis som att jag trodde det. Att den på något magiskt vis skulle ha lagat sig själv under de åtta timmar jag varit på jobbet.

Läggdags nu. Imorgon bitti har jag morgonklass som vanligt på fredagar, sen får vi se om jag kör cardio efteråt. Känner mig lite snuvig och har fått lock för örat så jag är rädd att det är en förkylning på gång. Överdoserar givetvis C-vitamin, och jag lär ju hälla i mig en flarra Kan Jang imorgon. Funkade ju bra innan Lidingö menar jag. Kommer försöka köra ett benpass innan jag börjar jobba sen på eftermiddagen iaf. Det har blivit dåligt med styrketräning i veckan, men jag får verkligen inte börja slarva med benen. Stabilitet, balans och styrka. Viktigt viktigt, vill inte bryta några mer löppass på grund av ont i diverse benpartier.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar