måndag 21 november 2011

Är inte alls taggad på ny vecka, bara trött faktiskt.

Vaknade med huvudvärk imorses, tror det beror på den mindre begåvade ställningen jag har haft i helgen, har stått upp hela tiden med huvudet snett ner åt sidan för att genomföra alla mätningar med Tanitha-vågen. Jag är något stel. Det märktes inte minst på yogan imorses. De övningar där man ska låta hakan falla ner mot bröstet och förlänga nacken var helt enkelt ogenomförbara. Jag kunde, med lite vilja och mycket smärta, titta snett neråt, men annars var det rakt fram som gällde. Hela kroppen var dock stel, de enda övningarna som gick bättre än tidigare var (såklart) mina paradrörelser: Ljuset och Plogen. Jag kan inte nog påpeka hur grym jag är i de här rörelserna. Jag blir nästan lite kär i mig själv. Hur som helst, allt annat gick käpprätt åt helvete, kunde inte ens genomföra balansövningarna felfritt.

Innan yogan körde jag ett pass med cardio i 60 min, blev dock lite sen till gymmet så jag hann inte äta nånting emellan, vilket ju antagligen också påverkade mina insatser i yogan. Vi är ju alla medvetna om hur jag fungerar utan mat (precis, inte alls). Träningsvärken från igår börjar dessutom komma, speciellt i baksida lår/rumpa, precis som förra veckan. Guld! Idag funderar jag på att ta ett pass axlar/armar innan jobbet, men det beror lite på huvudvärken. Och givetvis på hur mycket tidsoptimist jag är innan dess.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar