söndag 20 november 2011

Åh vad jag älskar hemma.

Vi hann inte hem till 17 så det blev inget Functional Toning idag. Dock fick jag med Hanna på ett benpass med mage som avslutning, så det blev bra ändå. Körde lite enbensknäböj, utfall, stabilitet/balansövningar, lårcurl och benpress. Det var riktigt tungt idag, men jag ökade ändå vikterna i alla övningar. Vi har ju stått upp konstant i två dagar så det är ju inte så konstigt att benen är sega. Dessutom har det blivit mycket spinning i veckan och det kändes i knäböjen framför allt. Gött ändå att få till ett bra pass!

Imorgon blir det uppstigning 07.20. Då ska jag hoppa ur sängen och glida ner till gymmet och köra morgoncardio, sen är det dags för yoga igen. Ska komma liiite längre i alla övningar har jag tänkt mig. Nu: sängen. Vi lade oss vid 21 igår. Tror Jenny stängde av tv:n kvart över eftersom att vi då hade slocknat alla tre. De andra utställarna hade tydligen någon fest nånstans. Vi var visst inbjudna. Som om vi skulle bete oss utifrån vår ålder. Nädå, de här tanterna dricker inte alkohol bara hur som helst, och de går definitivt inte och lägger sig en minut efter klockan 21.30 på lördagkvällar. För tusan!

Hur går det med utmaningen förresten? Det har gått en vecka nu ju!:) Bara 33 dagar kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar