måndag 28 november 2011

Nackdelen med att julpynta är ju att man aldrig vill gå hemifrån sen.

Oj, som jag däckade igår. Det tar på krafterna att vara wild & crazy och ute på krogen, OCH desperat hemmafru på en och samma helg. Jösses, jag var helt slut igår kväll. Idag är jag träningsnarkoman igen- en roll som jag känner mig väldigt hemma i, bekväm rent av- och det innebar givetivis att klockan ringde tio i sju när det var dags att vakna ur koman och skutta till gymmet (rent tekniskt så cyklade jag ner iofs, men i sinnet var det som skutt). Det märktes ju att jag proppat i mig hejdlöst med kolhydrater hela helgen för efter en halvtimme på treadclimbern var jag ju inte ens trött. Efter 45 min hoppade jag av och sprang istället resten av timmen. 4km i normaltempo blev det (alltså inte sån där jogg som jag brukar ägna mig åt på morgonen då jag inte har energi till något mer), och sen gick jag ner lite på treadclimbern efter det. Passet varade i sisådär 70 min, men jag hade nog kunnat hålla på hela dagen. Var ju knappt hungrig efteråt. Jättetråkigt att äta frukost när man knappt är hungrig. Hoppas att den är tillbaka till lunch, hungern, annars lär ju den här dagen bli en enda stor besvikelse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar