måndag 28 november 2011

Ett hjärndött inlägg om en hjärndöd aktivitet.

Varvar ner i soffan efter jobbet. Det har gått i ett idag kan man säga, vilket gör att det har gått väldigt snabbt. Jag åkte ner tidigare till jobbet förut och körde ett pass med rygg/axlar/biceps. Var lite osugen innan eftersom jag inte hade varit hemma så länge emellan morgonträningen och jobbet, men det var ändå gött att få kört det där passet. Imorgon ska jag upp och träna ännu tidigare än vanligt, får försöka vara där vid halvsju för klockan åtta ska jag hoppa in och jobba i ett par timmar. Vi har nämligen en servicetekniker på jobbet nu och han ska lära mig meka med konditionsmaskiner. Spännande. Men skönt att jag börjar klockan 16 imorgon då så att jag ändå hinner vara hemma en stund emellan iaf. Tror jag har tvättid också. Det är ju det där med mig och mina tvättider..eftersom jag hatar att tvätta mer än jag hatar något annat i hela världen (egentligen är det nog iofs själva hängandet av tvätten som är det allra mest fruktansvärda) tenderar jag att alltid glömma (förtränga) när jag har tvättid. Jag undviker det in i det längsta, vilket gör att jag nu är på krisnivå. Fan ock. Nu måste jag sova faktiskt. Bara tanken på tvätt gör mig matt.

Kul inlägg det här. Jag ber om ursäkt för det. Ska aldrig mer skriva om tvätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar