torsdag 10 november 2011

Nya Runner´s world i brevlådan, lyckan på jorden.

Treadclimber 60min+. Bra där Madde. Visserligen infann jag mig inte på gymmet förrän vid åtta- en dryg halvtimme senare än tänkt- men herregud, är man ledig så är man. Det var ju döden tråkigt ibland såklart, men eftersom jag hade siktet inställt på 60 min och inte på "vi får se lite hur länge jag pallar innan jag dör tristess-döden" så var det ju bara att köra på och då gick det faktiskt oväntat smärtfritt. Nu är jag ute hos pappa och ska snart inta en lunch bestående av mammas hemmagjorda köttbullar. Förstå lyckan.

Jag är -föga förvånande- hur trött som helst, så jag får se hur jag gör med träning idag, kanske kör intervaller eller något annat kort pass, eller så får det bli spinning eller något där någon annan kan pusha mig till underverk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar