tisdag 29 november 2011

Rude awakening.

Förstå paniken i mig när jag imorses på väg till gymmet inser att jag börjar klockan 14 idag. Jag skulle alltså hinna vara hemma i tre timmar mellan morgonens jobbpass och kvällens åttatimmars. Okej att jag trivs väldigt bra på mitt jobb, men det kändes lite motigt just då. Tur att jag har fina arbetskamrater som löser det så att jag ändå kan komma in till 16. De där två extra timmarna är guld värda just nu. Skippar nog dock träningen i eftermiddag, ska fixa lite här hemma och bara vara istället. Det är ju faktiskt vilovecka den här veckan. Träningen imorses gick förresten fint, som igår blev det först treadclimber i 45 min och sen 4km på bandet. Bra pass.

Ikväll ska jag däcka direkt efter jobbet och sen imorgon väntar en ganska lång dag igen med jobb både på förmiddagen och eftermiddagen, och sen på torsdag blir det en ännu längre dag. Sen mina vänner, sen är jag ledig i flera dagar. Åååååh underbart!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar