tisdag 29 november 2011

Ja godnatt då.

Ja alltså, en gång idag har jag varit mätt. Det var efter middagen och det var en riktigt härlig känsla måste jag säga. Främmande. Skulle kunna vänja mig vid den. Bra dock att jag hade tre instruktioner i rad när jag började, på så vis hann jag inte äta ihjäl mig innan dagens slut. Det gynnar ju, menar jag.

Nu ska jag hänga den där helvetes jävla tvätten (jag vet jag vet, skulle inte nämna det mer, men det är ju så sjukt jävla fruktansvärt iq-befriat att jag inte kan hålla mig) och sen ska jag gå och lägga mig. Imorgon ringer alarmet klockan halvsju och då är det bara att skutta iväg till gymmet för en härlig timme med cardio innan min morgonklass.


Förresten!
Jag har inte ätit godis eller chips sen utmaningen började, hur går det för er? NI FUSKAR VÄL INTE!?

3 kommentarer:

  1. Jag åt en gammal dålig bassets-pralin jag hittade ensam och övergiven i ett skåp.
    Den gav mig dåligt samvete och magsmärtor :(

    SvaraRadera
  2. nix pix inga chips och inget godis. Däremot en bit 70 eller 80 % kakao. Mer för antioxidanterna :)

    SvaraRadera
  3. Haha, det låter ju helt fruktansvärt;) Det är bara att hålla sig borta från praliner i fortsättningen, gamla som nya!

    Bra där A, mörk choklad är ju helt okej:) Nu kör vi vidare, 23 dagar kvar nu bara!

    SvaraRadera