torsdag 3 november 2011

Nä men god morgon då.

Hur kan en lampjävel gå sönder bara för att man råkar STÖTA EMOT DEN MED HUVUDET!?! Jag fattar inte. Frukosten var helt klar, jag skulle bara sätta mig ner i soffan och käka, allt var perfekt och vad händer? Jag stöter emot lampan med huvudet och den slocknar! Jag provade med både "varde ljus" och "luminous" (visserligen utan trollspö, men ändå) men det funkade inte. Jag som är sjukt pedantisk med min frukoststund var ju givetvis tvungen att försöka laga med en gång. Inget händer. Byter glödlampa, inget händer (förutom att jag råkade trycka lite hårt på den och den gick sönder (jävla twistade lågenergilampa i alldeles för skört material)). Som ett ljusskyggt fån har jag nu suttit och ätit min (redan kalla) gröt i mörkret. JÄVLAR vilken dålig start. Det här är ju ytterligare en anledning till att jag vill sitta i köket och äta. Det finns inte lika mycket att förstöra där (ja köksbordet har jag ju, men stolarna var tillfälligt slut så jag har inte fått käka i köket än).

Nä nu vänder vi det här. Det är ju mysigt med mörker inomhus när det är dagsljus ute. Och kall gröt är ju också..ätbart. Och den där lågenergilampan hade jag säkert aldrig använt ändå.

Fan helvetes jävla skit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar