onsdag 9 november 2011

Ingenting alls egentligen.

Jösses, jag var jättetrött när jag kom till jobbet i eftermiddag, men tack vare alla härliga människor fick jag ny energi och kvällen gick faktiskt ganska fort. Nu ska jag försöka komma i säng så att jag pigg och alert kan äntra gymmet imorgon bitti och köra en timmes cardio. Sen är jag ledig imorgon (igen, herregud, jag skulle ju kunna vänja mig vid det här!!) så efter gymmet ska jag knycka bilen av mamma och bege mig hem till pappa en sväng. Måste ju se om Chelsea och Morris myser ikapp i kökssoffan än. Sist jag var där så busade dem med varandra, jag hade inte sett det innan. Jag blev lite nervös när schäfern började puffa den liggande katten i magen, men än mer förvånad när jag insåg att katten tyckte att det var helt okej och svarade med boxslag, utan klor, mot hundens nos. Herregud, men det klart, opposites attract. Och Chelsea har ju alltid varit väldigt sällskapssjuk, desperat rent av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar