söndag 6 november 2011

träna.nu

Ledig idag. Tog sovmorgon och har sedan varit tröttare än under hela resten av veckan. Började dagen med en timmes morgonpromenad, bara jag och skyhög musik i öronen (ja alltså, jag hade hörlurar, det var inte så att jag inbillade mig). Stannade på McDonalds på vägen hem och köpte kaffe, tänkte att det skulle hjälpa mot huvudvärken jag vaknade med, men det klart att den där höga musiken kanske motverkade effekten. Det hjälpte alltså inte, inte förrän efter två treo och därmed ytterligare 100mg koffein. Får klara mig utan nu på träningen om jag ska kunna sova inatt.

Det är alltså träning som är nästa punkt i mitt åh så späckade schema. Jag ska köra cardio en stund och sen toppa det med Functional toning. Jag har aldrig kört det innan så jag ringde gymmet förut och frågade Åsa om jag kunde köra det med den sjuka träningsvärken jag har (mitt benpass i fredags var tydligen jävligt effektivt, så även random-passet igår) (det förklarar även min något märkliga gångstil om det var någon som såg mig imorses). Det kunde man absolut sa hon, och bokade in mig på stört. Jag vet inte om jag tror henne, men det återstår väl att se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar