lördag 19 november 2011

Sova nu.

Jag har haft vilodag från träningen idag precis som planerat, mina ben är beyond sega och jag är ju oproportioneligt överlycklig för mina snygga stödstrumpor (tack igen bruttan!) en dag som denna. Jag hoppas hinna hem till Functional-passet imorgon så att jag kan köra slut på mig ordentligt då (eller rättare sagt, så att Åsa kan köra slut på mig). Jag är ju sjukt träningssugen efter dagens vila så vi får skynda oss hem helt enkelt.

Nämnde jag förresten att Vitargo ställer ut på mässan? Jag skulle kunna ta med hela deras monter hem. Ställa upp i vardagsrummet och ha det bra.

3 kommentarer:

  1. Ingen Madde att köra slut på. Men tror du la all energi på Pasi där. Totalt slutkörd. Lika bra du inte dök upp.

    SvaraRadera
  2. Åsa gissar jag?:)
    Nä ingen Madde, blev sena iväg från Jönköping. Vi har dock med oss Actic-mössor hem:)

    SvaraRadera
  3. Tackar! Provat mössan. Klär inte i Acticmössa heller. Men det är ju inte ditt fel. :)
    /Åsa

    SvaraRadera