onsdag 23 november 2011

Stor skräll.

Lyckades försova mig imorses så det blev lite stressigare än tänkt, men jag hann köra mina 60 min cardio innan Powern ändå. Dock var det ju, som vanligt, en ganska jäktad Madde som kom in i gruppträningssalen och skulle köra igång. Lite på krigsstigen idag kanske, gjorde det väldigt klart att jag inte ville ha något vilande under passset, får väl se hur många som vågar sig tillbaka på fredag morgon.

Sen fortsatte jag med städandet, jag har inte haft internet på varken mobil eller dator idag (tack Telenor) så jag har fått strunta i allt vad mail och bloggläsande heter, och har istället strukit gardiner (det ska sägas att jag inte har haft det där strykjärnet framme på säkert ett halvår), dammat och sett på film. Jättemysigt tänker ni, och det kan man ju tycka, men jag tycker om internet. Gillar inte när mina möjligheter att använda internet begränsas av någon annan mig. Men strunt i det nu, om en timme börjar jag jobba så jag ska hänga på gymmet till klockan 22. Det kan ju bli trevligt, hoppas att alla är glada och träningssugna idag, det blir så mycket roligare att jobba då.

Sjuk träningsvärk för övrigt. Det tackar vi för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar