tisdag 15 november 2011

Ni kan numera kalla mig Mästerkocken Lindholm.

Vilken lunch! Tror inte att Johan fick ut så mycket av den, rent umgängesmässigt (är det ens ett ord förresten?) alltså, för jag satt mest och berömde mig själv för mina skills i köket. Herregud! Den lunchen hade ju lätt kunnat generera en stjärna i Guide Michelin, UTAN PROBLEM. Tiden efter lunchen var ju inte lika lyckad, jag däckade i soffan (efter att Johan hade gått givetvis, jösses, jag är ju inte hur otrevlig som helst) och återfick medvetandet ett par timmar senare. Slukade en koffeintablett för att överhuvudtaget få kraft nog att sätta mig på cykeln och ta mig iväg till gymmet, men väl där blev det ändå ett hyfsat pass. Körde rygg/biceps idag och eftersom det är vecka ett i min träningsperiod nu så räckte det bra med de sju övningar som hanns med.

Nu har jag precis käkat upp min gröt och ska snart bege mig tillbaka till gymmet, vi ska planera inför helgens mässa i Jönköping och sen har jag Lifestyle-föreläsning. Det handlar om kondition idag, jag och Hanna var ganska överens om att det var mitt område.

Förresten! Imorgon ska min brutta vara med på min morgonklass! Jösses vad skoj! Jag ska hetsa henne som bara den. Typ så att hon blir så trött i kroppen att hon inte orkar åka tillbaka till Göteborg och därför måste stanna här ett tag. Så mycket ska jag hetsa henne. Skrika ska jag göra. Visste ni att Anna var rädd för mig när vi började på gymnasiet? Det gjorde hon helt rätt i.

1 kommentar: