måndag 14 november 2011

Ny vecka, igen.

Sen frukost idag. Jag kom inte ifrån gymmet förrän halvelva och sen skulle det duschas och grejas innan jag äntligen fick attackera (det är lite så jag vanligtvis går till väga när jag äter) gröten och några ägg. Nu är jag så trött så jag tror jag dör (en kraftig överdrift som jag använder alldeles för ofta, enligt min pappa. Jag fattar inte alls vad han menar). Det blev 60 min treadclimber innan yogan, och om jag var grym på ljuset förra veckan så var det ingenting mot vad jag var idag. Herregud! Och plogen sen då, vilken kontroll! Jag ÄR ju praktiskt taget yoga! Konstigt att det gick så bra dock för jag känner mig jätteseg i kroppen idag. Tänker att jag ska powernapa lite innan jobbet, så det får räcka med träning för idag. Jag är ju ledig imorgon så kan jag trycka på ordentligt då istället. Matlådor nu. Måste fixa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar