tisdag 22 november 2011

Helt klart värt två pepparkakor.

Jo man tackar. Fick till ett riktigt bra bröstpass idag, två trisets och sen lite negativa i bröstpressen. Det är i såna lägen det är bra att jobba på gymmet, det finns alltid någon arbetskamrat som mer än gärna hetsar och hjälper till när man behöver det. Jag avslutade med att pumpa ur triceps, så nu har jag alltså totalförstört fem av de sju muskelgrupper jag kommer köra på powern imorgon. Härligt! Får väl ge lite extra i rygg- och bicepslåtarna helt enkelt. Jo för ni förstår att träningsvärken i baksida lår/rumpan är värre idag, och har även gått över till insidan och framsidan. Magen och axlarna känns också av, och av dagens pass att döma lär jag knappt orka lyfta stången i bröstpressen imorgon. Men jag gillar ju det! Träningsvärk är av godo. Och herregud, jag får väl bita ihop bara. Eller ta på mig jävligt korta tights så att ingen direkt lägger märke till hur mycket vikter jag har på stången. Taktik. Det är det det handlar om. Att tänka liite längre än alla andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar