onsdag 28 december 2011

vad är det för dag? Fem dagar kvar va?

Det måste vara något allvarligt fel på mig. Jag var så trött igår att jag lätt hade kunnat somna vid halvåtta, men blev ändå liggandes i soffan till halvelva, och sen kunde jag ju såklart inte somna. Vakna kunde jag dock, så redan klockan sex slog jag upp mina blå och förbannade mig själv. Som en tidsinställd bomb. Somnade om till nio iaf, skittrött fortfarande men ändå tillräckligt med i matchen för att tvinga ut mig själv på en morgonjogg. Lite mer vila kan nog gynna mig för jag kände mig sjukt trött i kroppen. Det gick så långsamt att det kändes som baklänges. Nu är frullen käkad och jag är tillbaka i soffan. Helt väck. Inget koffein den här veckan, det kan nog vara det också. Avgiftningen från helvetet.

Jag är i full gång med mina mål förresten, hur går det för er? Tidsramen bestämmer ni själva, mitt mål sträcker sig ända till sista september, men ni får köra kortare eller längre om ni vill. Ge er själva två månader iaf, på kortare tid än så är det svårt att få ut något vettigt av det. Förändringar tar tid vet ni, speciellt om de ska vara hållbara.

2 kommentarer:

  1. Kommer du köra gemensamma utmaningar också? Jag gjorde ATICS test på "biologisk ålder" och blev 46, blev så rädd att jag köpte gymkort, och nu är målet att vara 32 år (rätt ålder i november) lagom till födelsedagen
    /F- i sthlm

    SvaraRadera
  2. Haha, skrämseltaktik funkar hur bra som helst alltså;) Klart vi kan köra lite gemensamma utmaningar! Ska fila lite på det!:)

    SvaraRadera