torsdag 15 december 2011

Äntligen hemma.

Yo yo yo! Funderar på att göra min humble abode till julstuga ikväll. Typ sätta på Love actually (i brist på Tomten är far till alla barnen, som till mitt stora förtret är hemma hos mina päron), värma lite glögg, anordna paketinslagning (till mina nätshoppade juleklappar) och sjunga julsånger. Vore ju assketamysigt. Anledningen till min nyvunna energi är 400mg koffein och att jag har fixat mig en ledig dag imorgon. Hur gött! Jag har min morgonklass och sen kan jag göra vad jag vill! Tills jag ska vara barnvakt åt monstret till systerdotter jag har då. Det kan ju bli intressant. Jag har inte fått så mycket som en vinkning av henne på över ett halvår. Jag tror att vi kan gå så långt som att säga att hon inte gillar mig. Jag ligger dock steget före, och tänker därför att vi kan gå på stan medan syrran klipper sig. Hon kan ju inte skada mig in public menar jag. Hoppas jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar