måndag 5 december 2011

Träning och jobb kvar för idag. Snart är det julafton!

En dag då jag inte har fått någonting gjort. Överhuvudtaget. Jaja, såna ska man väl ha också antar jag, även om jag hatar att vara oproduktiv. Nu beger jag mig iaf bort till gymmet för ett träningspass innan Lifestyle-föreläsningen. Tror jag ska köra rygg/biceps idag faktiskt, men nu är det vecka 1 igen så det blir inte tokmånga övningar. Bra det, för jag är som väntat ganska hungrig. Hela tiden. Men hepp, det är bara att packa med middagen och ge sig iväg, här blir ju inga barn gjorda.

Ut och spring med er, i soffan får man inte bättre kondition! Chop chop. ("det är mörkt och kallt ute" gäller inte som ursäkt, var en viking för tusan (minus allt mjöd-drickande då, livsfarligt för konditionen))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar