söndag 4 december 2011

Söndag.

Jag gick och la mig kl 23.30 (inte illa pinkat, men så var det var ju lördagkväll) och sov till nio, men vaknade och gick upp med känslan av att ha varit ute levt rövare hela jävla natten. Sådär som man gjorde när man var yngre och studsade runt på dansgolvet tills man var helt genomblöt av svett (vilket ju in princip var det närmaste träning jag kom på den tiden så), när man studsade vidare fram till baren där man tyckte att det var en väldigt bra idé att göra beställningen med ett "ge mig det starkaste du har! En sexa ska det va!", och när man ramlade hem och däckade i sängen med kläderna på. Så känns det idag, fast utan att behöva ha gjort allt det där. Ja jo men jag drack 1,5 glas rödvin. Snälla säg inte att det räcker nu för tiden. Mitt liv är över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar