tisdag 6 december 2011

Gud sicken härlig start på dagen.

Tänka sig vad trevligt, jag fick sällskap av mamma på gymmet imorses! Duktiga mamma som har kommit igång med träningen. Hon körde sitt styrkepass som jag har lagt upp till henne och för mig blev det idag drygt 30 min treadclimber, 4 km löpning och sen nerjogg. En halv banan slank ner innan och efteråt slukade jag frukosten som om jag inte hade ätit på flera veckor (tittade för övrigt på julkalendern när jag åt, guuuud vilken trökig historia!!! Vad gör de med den där jävla tv-licensen egentligen, anordnar personalfester!? Så kommer de på uppslag till julkalendern på måndagen när de sitter där alldeles gröna i ansiktet, med lite skäms över vad som hände med kollegan från våning 3 och med minnesluckor som inte ens en komapatient skulle kunna mäta sig med. SKANDAL!). Herregud vad hungrig man kan bli på en timme. Skönt iaf att vara färdigtränad och komma ut från gymmet när det fortfarande är mörkt ute, det känns som om dagen inte ens börjat då. Dessutom är det så lugnt och skönt på gymmet kl halvsju så det är ju avstressande i sig.

Nu ska jag göra iordning mat och mellanmål och sen ska jag tillbaka till gymmet. Jobbar 10-18 idag och sen kanske det får bli ett pass axlar/mage innan jag går hem. Jag har träningsvärk i ryggen från igår för övrigt, guld ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar