torsdag 29 december 2011

..men jag har moffat tacos. Och kanske godis.

Jag har inte tränat något idag heller. Klapp på axeln. Imorgon är det fredag och det vet vi ju vid det här laget att jag brukar leda Power då, men söta H på gymmet var så snäll och tog det passet imorgon så då får jag vila ännu mer. Känner mig fortfarande helt dränerad, benen är som stockar och jag gäspar konstant. Det är därför jag skriver det här från sängen. Det är egentligen mot mina principer att ha datorn i sängen, det pajar sömnen och jag som har haft sömnproblem måste ju tänka på allt, men idag tänker jag att jag lägger mig assketatidigt och så fort ögonlocken blir sådär härligt tunga så stänger jag igen och somnar. Bra plan!

Hur går det med era mål? Har ni förslag på utmaningar, belöningar eller delmål ni vill dela med er av? Jag ska skriva upp mina på fint papper, rama in och ställa på sängbordet. Inget ska stoppa oss nu hörrni, och om alla kör utifrån sina egna förutsättningar så kan ingen komma och säga sen att det blev för svårt. Alla kan! Vad vill DU med år 2012?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar