tisdag 20 december 2011

Jag ska baka julgodis imorgon UTAN ATT SMAKA!

Fy fan, nu längtar jag bra mycket till den andra januari. Jag har nämligen inga spärrar just nu. Äter massa skitsaker utan att ens vara sugen på det, och herregud - man blir ju verkligen deppig av såhär mycket socker!!! Var snälla och påminn mig om det sen den femte januari när jag börjar gnälla om att det är jobbigt. Klart det är lite trökigt ibland att inte käka massa götta, men det är oftare roligt att känna sig fräsch och ha en stabil blodsockernivå. Självklart får ni ju hänga på ni också, vi kan peppa varandra och bli fitta (alltså fit a. Inte fitta. Fit a. Ja, ni fattar) ihop. Blir ju asbra. Så slutar vi opp att vara deppiga och uppsvällda och går tillbaka till att bli en träningsblogg. Det här med misär-blogg känns inte helt hundra faktiskt, jag kan hålla med om det. Bra i teorin, men det funkar inte riktigt i praktiken.

Imorgon ska mamma komma på min morgonklass. Lite nervöst nästan, måste ju verkligen leverera om mamma ska utvärdera. Bokade in lite annat löst folk också, såna som helt felaktigt verkat tro att vi bedriver någon slags frivillig verksamhet på Actic. Så är ju givetvis inte fallet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar