lördag 17 december 2011

Jag är så slut att jag inte ens känner hunger.

Jag sitter i soffan och laddar mentalt för att orka resa mig upp och ta mig de sjukt långa metrarna till duschen, efter vad som känns som årets jobbigaste träningspass. Det var ju dags för den där jävla Lifestyle-utmaningen idag. Veckans elfte träningspass och dagens enda, bestod av:

*2000 m rodd
*2000 m stakning
*100 knäböj
*100utfall
*100 armhävningar
*100 rygglyft
*100 dips

Detta skulle då utföras på kortast möjliga tid, och eftersom vi är så jävla hetsiga hela tiden så blev det ju kräkpasset of the year. Efter halva passet hade jag dimmig blick, kräks i halsen och lika bra balans som som en tokfull fjortonåring på klackar höga som Eiffeltornet. Det var helt sjukt. Vi fixade det i vilket fall på 34 min och 35 sekunder, och vann därmed tävlingen mot Lifestyle-deltagarna. Det var ju trots allt det det gick ut på. Som de omåttligt dåliga vinnarna vi är ska vi nu gloata något fruktansvärt. Det är ju värt allt kräks i världen.

3 kommentarer:

  1. Grymt bra av oss!!!! Med ett leende på läpparna å allt, typ ialla fall;)

    SvaraRadera
  2. Satan vad bra!! är sååå impad :)
    klarar jag hälften är jag nöjd...

    //Leffe

    SvaraRadera
  3. Sjukt bra!:) Haha Leif, det är bara att säga till så startar vi klockan;)

    SvaraRadera