tisdag 13 december 2011

Som ett svart hål.

Tisdag. Vilket slöseri på veckodag egentligen. När jag jobbade som telefonförsäljare brukade tisdagarna gå under namnet "veckans rövhål". Och det stämmer ju så bra det där egentligen. Tisdagar är som november. Och mars. De gör ingen glad. Hur som helst, klockan ställdes likväl på sex och det var bara att pallra sig upp. Kom till gymmet och kom på att jag ju nog inte hinner träna innan jobbet idag så jag inledde med ett ryggpass, och avslutade sen med 60 min treadclimber och 10 min löpning. Bra bra, mör nu. Orkeslös på ett sätt som gör att jag inte ens orkar stänga av radion trots att Duffy skrålar om mercy. Kan ingen ge Duffy mercy snart så vi slipper höra det där gnället, det är ett oljud som mest påminner mig om naglar mot en griffeltavla.

Jag har för övrigt varit vaken i snart fyra timmar och jag har inte käkat en enda jävla pepparkaka. Sjukt bra jobbat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar