onsdag 14 december 2011

Hämta julklappar nu!

Löser alla julklappar online i år. Jag har ju julstämning och så, men jag är liksom för trött för att ens tänka på att trängas med en massa stressade människor på stan. Dessutom måste man klä upp sig i finkläder om man ska gå på stan. Det passar sig inte att glida runt i ett par sköna adidasbrallor och ett par löparpjux. Nej nej, här ska man fram med jeans, toppar i märkliga material och om man är överambitiös- lite blingiga accessoarer. HERREGUD! Jag blir utmattad bara av tanken. Mitt ständiga svar på julklappsfrågorna det här året har varit "jag blir glad för vad som helst, inga vanliga kläder bara, jag använder aldrig såna". Det får mig att fundera på om jag kanske skulle gå emot mina principer och avlägga ett nyårslöfte. Typ "träna mindre och gör annat mer". Fast det klart, man ska ju inte lova sånt där man inte kan hålla. Jag gör som vanligt och struntar i det där med nyårslöfte. Det sparar på mitt samvete lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar