torsdag 22 december 2011

Men ändå.

Nej jag vet, jag har inte varit så aktiv här idag. Ja jag vet, det är dåligt av mig men herregud, sluta hetsa. Jag öppnade gymmet idag och jag var så trött att jag trodde jag skulle dö. Okej det trodde jag inte men jag var iaf jättetrött. Hur som helst fick jag mycket gjort så idag har jag varit en bra arbetare. Actic kan vara nöjda. Hoppas bara Tomten hinner ta med det i sin beräkning av julklappar, annars har jag ju varit produktiv i onödan.

Imorgon bitti har jag morgonklass och sen är det dags för sista förberedelserna innan jag åker hem till mamma och pappa och hänger där till julafton.

Jo just det, jag har även lyckats förstöra en sats tryfflar. Ett rookie mistake, lite pinsamt nästan. Mamma försökte släta över.

Jag: Mamma jag förstörde tryfflarna

Mamma: Jaha, hur gjorde du det?

Jag: Jag råkade låta det koka upp. Det fattar ju vem som helst att det inte får koka upp.

Mamma: Jaha, men de kanske blir bra ändå?

Jag: Jag får köpa ny choklad och göra nya

Mamma: Ja..men vi har ju väldigt mycket godis ändå annars. Det gör ju inget.
Jag: VI MÅSTE JU HA CHOKLADTRYFFLAR!!

Mamma: Okej.

Jag: Marsipantryfflarna blev goda

Mamma: Ja men vad bra!

1 kommentar:

  1. Jag släppte alla mina chokladtryfflar på golvet kan du trösta dig med i misären. Har iofs bjudit på dom, för dom var perfekta!, och först efteråt sagt att dom legat på golvet. Ingen har kräkts. Än. /Å

    SvaraRadera