lördag 10 december 2011

Glädje ikväll!

Jag kan ju möjligen framstå som något ironisk ibland. Det är en egenskap som kanske är lite för välutvecklad för mitt eget bästa. Är det dock någon gång som jag absolut inte är ironisk överHUVUDtaget så är det när jag gör iordning mig för "a night on the town", som de säger. Det första jag gör är att helt seriöst duscha, smörja in mig med diverse krämer som tydligen ska vara bra för huden, lukta gott, eller det absolut härligaste- både ock. Sen brukar jag platta håret, och då vill jag alltid ha musik på så att jag inte dör av tristess, och således förstör kvällen redan där. Det man ska tänka på när man sätter på musik som man ska göra sig iordning till är att man tar låtar som verkligen passar en själv. Det ska liksom vara ett budskap i låten som man kan känna igen sig i. Jag brukar alltid starta med den här:


När den är slut så fortsätter härligheterna med den här:


Jag hittar verkligen min kärna när jag lyssnar på de här låtarna, och då känner jag mig mer än redo för lite galej, som de säger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar