fredag 16 december 2011

Jo men visst vet ni.

Ibland (ganska ofta) när jag är ledig kan det bli så att jag råkar köra tre pass på samma dag. Det är bara för att jag inte är van vid att ha så mycket tid och då blir jag ju såklart rastlös när jag väl har det. Sen tycker jag att träning är det roligaste som finns, och då vill man ju göra det så mycket det bara går. Idag blir det därför, utöver mina två pass imorses, Andreas spinning ikväll. Andreas är nämligen världens bästa spinninginstruktör, och då när jag väl är ledig en kväll som han har pass, så måste jag ju gå på det. Dessutom ringde jag Hanna förut och frågade om hon ville hänga på. Hon hade tänkt ringa och kolla samma sak med mig. Great minds think alike, som de säger. Det kommer bli guld. Alldeles fantastiskt rent av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar