måndag 5 december 2011

Det är frost, kan ni förstå lyckan!?

Är det så här det känns efter åtta timmars sömn så är jag ju helt med på noterna från och med nu. Slocknade vid 22.30 igår och vaknade av mig själv strax efter sju, så 8,5 timme kasserade jag in där. Efter en sån natt fullkomligt studsade jag upp ur sängen (det kanske inte är hela sanningen iofs, men låt oss säga så) och bort till gymmet där jag körde 30 min på treadclimbern och sen sprang 6km efter det. Nästan 60min blev det allt som allt, och efter det hade jag möte med bossen. Frukosten lät vänta på sig alltså, så jag kan sätta hundra spänn på att jag kommer vara konstant hungrig idag. Annars är jag ledig ända till ikväll när det är Lifestyle-föreläsning, så jag ska bara ligga i soffan hela dagen och se på film tänker jag. Kanske åka bort till Clas Ohlson och lämna tillbaka den där radion som gick sönder så fort jag satte i sladden. Det kändes inte värt hundra riksdaler. Kanske borde önska mig en bättre i juleklapp. En som ser ungefär likadan ut men som är ungefär en miljon gånger bättre i kvaliteten. Det önskar jag mig, för mamma du läser väl det här?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar