måndag 12 december 2011

Jag har visst tidspress nu. Skräll.

Nä men om jag skulle ta mig iväg till gymmet igen. Det är en sån där hungrig dag, det beror antagligen på att jag är lika trött som mamma brukar bli under Kalle Anka på julafton. Skulle lätt kunna somna sittandes här, precis som hon gör mellan 15-16 den 24 december varje år. Det gör mig hungrig som sagt, så sen jag kom hem från jobbet har jag käkat en tallrik yoghurt/kesella, två mackor och typ en miljard pepparkakor. Ja jag är fortfarande hungrig. Ja jag förstår att ni är trötta på att höra om min konstanta nära-döden-hunger vid det här laget, men det struntar jag högaktningsfullt i. Det är lite det jag gör, tränar och går runt och är hungrig. Och äter, såklart. Men det hjälper ju inte så ofta faktiskt.

Vad tror vi om axlar/mage idag då? Det kan ju bli gött tänker jag. Ni skulle ju kunna pallra er till gymmet ni också. Träna bort lite måndagsångest. En tanke, bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar