fredag 2 december 2011

Äntligen fredag!

Frukosten är slut och kvar är disken och allt äggskal och grapefruktskal. Jag vaknade i ottan för att träna lite inför powerpasset (som jag ska erkänna att jag verkligen inte hade lust att köra idag), egentligen var det tänkt att jag skulle köra 60min cardio, men jag blev ståendes och pratade med E om veckans händelser så tiden räckte bara till fem km löpning. Väl inne i gruppträningssalen kändes det ändå helt okej, och när passet väl kommit igång gick det riktigt bra faktiskt. Ibland när man inte har lust alls och det känns som att man ska dö om man ställer sig där framme, så finns det några stjärnor på det där passet som ger så mycket energi att den kan sitta i hela dagen. Det var precis vad jag behövde idag. Tack mina härliga power-människor!

Nu ska jag bara göra i ordning mig och packa väskan (som jag skulle ha packat igår, skräll) och sen ska jag vandra bort till tåget. När jag kommer fram ska jag möta upp min älskade bästa vän och sen ska vi hänga hela dagen. Perfekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar