söndag 18 december 2011

ja jag lever

Mantrat "man är bara ung en gång, det var så värt det" har spelat i mitt huvud hela dagen. Min approach till den väntade bakfyllan var att göra som när jag var ung på riktigt, och jobba mig igenom den. När man erkänner sig besegrad av en bakfylla, det är då det är kört. På riktigt. Med min ytterst positiva inställning så lyckades jag städa hela lägenheten grundligt, bära ner grejer i källaren, äta lunch med Johan utan att somna och sen jobba resten av eftermiddagen utan att så mycket som tänka tanken att det skulle vara jobbigt. Bra där Madde, klapp på axeln! Dessutom jobbade jag ihop med Hanna idag, och vad hade hon med sig om inte saffransgifflar. Herregud, där var min dag gjord.

Nu ska jag däcka i sängen, imorgon väntar tidig uppgång för att köra ett morgonpass. Vecka tre börjar imorgon, måste step up my game alltså. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar