fredag 23 december 2011

Imorgon kommer tomten med en massa julklappar till mig. Bra tomten.

Idag var det grymt kul att leda power, det var härlig stämning och mycket folk på passet så det gav energi till resten av dagen. Lycka är ju också att komma in i salen och se att mina grejer redan är framplockade och mest ligger snyggt och prydligt och väntar. Det är härliga deltagare det. Dock var det lite mutter om att jag minsann inte kommer få några julklappar i år, att det var KÖRT FÖR MIG. Men sluta fuska då så behöver jag inte skälla, tänkte jag i mitt stilla sinne. Eller om jag sa det högt, det är mycket möjligt. Jag sa det nog högt när jag tänker efter. Men de gillar mig ändå. De behöver nån som skäller.

Nu har jag fixat lite hemma och ska snart ge mig ner till stan och käka lunch med Johan. Bra fredag! Dan före dopparedan vet ni.

Och ni. ÄT GODIS!! Så jävla grymma har vi vart under utmaningen, så nu klappar vi oss själva på axeln och mosar lite skumtomtar, det är vi värda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar