onsdag 7 december 2011

17 dagar kvar på utmaningen!

Träningen gick okej, körde inte lika mycket löpning idag för jag känner mig på väg att bli krasslig (det är mycket viktigt att inte uttrycka orden "jag känner mig krasslig", eftersom det betyder att man har gett vika för hela misären det innebär att bli sjuk. Om man "är på väg att bli krasslig" kan man fortfarande mosa i sig C-vitamin och inbilla sig att det faktiskt blir bättre, och man kan framför allt träna på nästan som vanligt. Svettas ut skiten liksom. Just saying). Powern gick också bra, tog det lugnare i vissa övningar och tryckte på mer i andra. Det var lite le Bitch över mig idag, men det blir så ibland. Det kommer fram när det behövs. Det är ganska trevligt också kan jag tycka, för min egen del då såklart. För andras del är det nog inte det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar