måndag 12 december 2011

Refrängen nu då.

Axlar blev det idag, fick lite kort om tid så då tyckte jag att det var bättre att fokusera på bara en muskelgrupp. Kanske att det blir mage imorgon istället. Först ska jag ju såklart upp i ottan och köra cardio. Sjukt bra start på dagen!

Sen har jag sträckt ut en hand och sökt hjälp för det här med mitt pepparkaksberoende också. Min brutta har lovat att hon ska kolla mig varje dag ifall jag har ätit några pepparkakor, så nu måste jag ju skärpa till mig. Kan ju inte erkänna ett nederlag för guds skull. Vill kunna stoltsera med ett "NEJ!!!" på varenda sms hon skickar. Så nu är det operation "stå-emot-pepparkakor" som gäller. Dock har jag inte käkat något godis eller några chips sen utmaningen startade. Nu är det bara elva dagar kvar ju!

1 kommentar: