tisdag 6 december 2011

Fyra dagar kvar till julbord bara.

Två träningspass, åtta timmar jobb och en gnutta julklappsshopping. Nej det är inte ett väldigt märkligt recept på julgodis, utan blott en sammanfattning av min dag. Supereffektiv under tiden och supertrött nu såhär efteråt. Det är ju bara bra dock, för då kommer jag slockna som ett barn sen när klockan slår 21.
Jag tog det väldigt märkliga beslutet att be Hanna köra ett axelpass med mig efter jobbet, vilket medförde att jag nu knappt kan lyfta armarna. Det gör verkligen sjukt stor skillnad att ha någon som står bredvid och pushar och justerar hållning och inte låter en fuska. Även om man vet hur och vad man ska göra så är det väldigt nyttigt att ibland ta hjälp av någon annan. Jag är så trött i axlarna att jag kommer behöva köra med lägsta vikten imorgon på powern. Det värsta är ju att jag inte kan försvinna i mängden. Alla tittar ju på mig. Hela tiden. Det är lite roligt ibland när man märker hur deltagarna inte gör som jag säger, utan som jag gör. Man skulle kunna göra allt möjligt roligt utifrån den vetskapen. Men det gör jag inte. Nej nej, hur skulle det se ut?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar