söndag 11 december 2011

Oj för en lång söndag.

Efter en helg med sjuka mängder mat, lussebullar, pepparkakor, alkohol och inte så mycket träning så har jag verkligen cravings efter gymmet. CRAVINGS. Hade det inte känts som att kraniet dunsar runt i huvudet som en squashboll i ett fyrkantigt rum så hade jag klättrat på väggarna. Istället ligger jag just nu så stilla jag bara kan. Tankarna går dock i banor om träning innan jobbet imorgon. Inte så konstigt tänker ni, men det var ju den där lilla detaljen att jag börjar 06.15. Jag behöver alltså ställa klockan på 04.45 om jag ska hinna träna. Det är ju mitt i natten, det fattar ju till och med jag. Får försöka komma på någon bra lösning på det här, jag har en massa spring i benen jag behöver bli av med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar