måndag 19 december 2011

Måndag. Det säger väl allt.

Jag var inte assugen på att gå upp klockan sex imorses och fjanta bort till gymmet, men vad spelar det för roll? Man blir inte fit av att lata sig så det var bara upp och hoppa. Jag öppnade som vanligt på treadclimbern, det är gött att få igång benen lite där, men efter en kvart avancerade jag till löpbandet. 7km blev det, på ren vilja, och sen avslutade jag med 25 min på treadclimbern.Veckans första 75-minuterspass avklarat, och herregud så seg jag var. Jag har träningsvärk sen utmaningen vill jag lova. Sen var det kanske inte det bästa att köra när jag kände mig lite hängig heller så kroppen är ju lite trött, men vad gör man inte när man blir lite hetsad. Fem dagar kvar på godis-utmaningen nu också. Nu biter vi ihop.

2 kommentarer:

  1. och vilken jäkla fart du hade på benen på löpbandet!!!!

    SvaraRadera
  2. Det var en väldigt välbehövligt egoboost du gav mig där imorses:) Tackar vi för!

    SvaraRadera