tisdag 6 mars 2012

Vilken tisdag ändå!

Det var verkligen svårt att komma upp ur sängen imorses, men det är ju det där när man ska öppna, man har ju liksom inget val. Så jag pallrade mig upp, jobbade mina åtta timmar och sen åkte jag hem och bytte om till löparkläder. Jag skulle ju springa med självaste Pasi Salonen idag, och även om jag kände mig lika säker som bambi på hal is innan så gick det bra! Vi sprang runt på Skövdes gator och efter en mil var vi tillbaka vid gymmet. Skitkul att få chansen att springa med någon som är så duktig! Vi sprang dessutom i ett tempo som gjorde att jag kunde trakassera honom med träningsfrågor och faktiskt formulera hela meningar (men som ändå var betydligt bättre än vad jag orkade med för åtta veckor sedan). Det gjorde en löparnörds dag. Nu ska jag kasta i mig en omelett och sen ska jag tillbaka till gymmet för att gå på kvällens föreläsning.

1 kommentar: