fredag 9 mars 2012

Fredagsmys (minus den där chipspåsen då).

Jag var lite trött efter jobbet, gick hem och sov en timme och sen var det dags att käka mellanmål och bege sig tillbaka till gymmet. Jag skulle premiära Monstrets cirkelpass idag, så jag var lite noggrann med att inte äta för tätt inpå. Det har hänt mer än en gång att Hanna kommit ut från salen efter passet med en skalp (i form av en påse med kräks i) från någon stackare som inte fattat vad som hände. Jag hade fått med mig Martina som moraliskt stöd så det gick faktiskt riktigt bra, det var till och med kul. Nu har jag hämtat mig, duschat lite och ska bege mig till min fina vän Johan som ska laga mat åt mig (han får ju också smaka givetvis (om det blir något över)). Sämre fredagar kan man ju ha tänker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar